Tento předpis je součástí práva EU. Nařízení a směrnice EU jsou přímo použitelné nebo závazné pro členské státy včetně České republiky. Níže je zobrazen plný text v češtině z databáze EUR-Lex.
Nařízení EUCELEX 32005R0031

Nařízení Rady (ES, Euratom) č. 31/2005 ze dne 20. prosince 2004, kterým se s účinkem od 1. července 2004 upravují odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Evropských společenství a opravné koeficienty použitelné na tyto odměny a důchody

Datum vydání
20.12.2004
Vstup v platnost
13.01.2005
Rok
2005
Zdroj
EUR-Lex / Úřední věstník EU
Plný text na EUR-Lex

Znění vyhlášené v Úředním věstníku EU dne 20. 12. 2004 (v platnosti od 13. 1. 2005)

Zdroj: EUR-Lex 32005R0031

32005R0031

Nařízení Rady (ES, Euratom) č. 31/2005 ze dne 20. prosince 2004, kterým se s účinkem od 1. července 2004 upravují odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Evropských společenství a opravné koeficienty použitelné na tyto odměny a důchody

Aktuální znění

Nařízení Rady (ES, Euratom) č. 31/2005 ze dne 20. prosince 2004, kterým se s účinkem od 1. července 2004 upravují odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Evropských společenství a opravné koeficienty použitelné na tyto odměny a důchody

RADA EVROPSKÉ UNIE,

s ohledem na Smlouvu o založení Evropského společenství,

s ohledem na Protokol o výsadách a imunitách Evropských společenství, a zejména na článek 13 tohoto protokolu,

s ohledem na služební řád úředníků a pracovní řád ostatních zaměstnanců Evropských společenství, stanovené nařízením Rady (EHS, Euratom, ESUO) č. 259/68(Úř. věst. L 56, 4.3.1968.) a naposledy pozměněné nařízením (ES, Euratom) č. 723/2004(Úř. věst. L 124, 27.4.2004, s. 1.), a zejména na články 63, 64, 65, 65a a 82 a přílohy VII, XI a XIII uvedeného služebního řádu a čl. 20 první pododstavec a články 64 a 92 uvedeného pracovního řádu,

s ohledem na návrh Komise,

vzhledem k tomu, že s cílem zaručit úředníkům a ostatním zaměstnancům Evropských společenství stejný vývoj kupní síly jako státním zaměstnancům členských států je nutné upravit odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Společenství na základě přezkoumání v roce 2004,
PŘIJALA TOTO NAŘÍZENÍ:

Článek 1

S účinkem od 1. července 2004 se v čl. 63 druhém pododstavci služebního řádu datum „1. července 2003“ nahrazuje datem „1. července 2004“.

Článek 2

S účinkem od 1. července 2004 se v článku 66 služebního řádu tabulka základních měsíčních platů nahrazuje tímto:

1.7.2004Stupeň
Platová třída12345
1614926,6215553,8616207,45
1513192,6413747,0114324,6814723,2114926,62
1411660,0912150,0612660,6213012,8613192,64
1310305,5710738,6311189,8811501,2011660,09
129108,409491,159889,9810165,1410305,57
118050,318388,598741,098984,289108,40
107115,137414,127725,677940,618050,31
96288,586552,846828,207018,177115,13
85558,065791,626034,996202,896288,58
74912,405118,825333,925482,325558,06
64341,744524,184714,294845,454912,40
53837,373998,624166,654282,574341,74
43391,593534,113682,623785,083837,37
32997,603123,573254,823345,383391,59
22649,382760,712876,722956,752997,60
12341,612440,012542,542613,282649,38

Článek 3

S účinkem od 1. července 2004 se opravné koeficienty použitelné podle článku 64 služebního řádu na odměny úředníků a ostatních zaměstnanců stanoví podle sloupce 2 následující tabulky.
S účinkem od 1. ledna 2005 se opravné koeficienty použitelné podle čl. 17 odst. 3 přílohy VII služebního řádu na převody úředníků a ostatních zaměstnanců stanoví podle sloupce 3 následující tabulky.
S účinkem od 1. července 2004 se opravné koeficienty použitelné podle čl. 20 odst. 2 přílohy VIII služebního řádu na důchody stanoví podle sloupce 4 následující tabulky.

S účinkem od 1. května 2005 se opravné koeficienty podle čl. 20 odst. 2 přílohy XIII služebního řádu použitelné na důchody stanoví podle sloupce 5 následující tabulky:

Německo101,2102,0101,4101,5Bonn96,2Karlsruhe95,4Mnichov107,3Itálie109,8106,0109,0108,3Varese100,6Spojené království142,7116,5137,5132,2Culham115,4
Země/Misto

Odměna

1.7.2004

Převod

1.1.2005

Důchod

1.7.2004

Důchod

1.5.2005

Česká republika87,174,8100,0100,0
Dánsko136,7131,6135,7134,7
Estonsko79,576,1100,0100,0
Řecko93,592,5100,0100,0
Španělsko100,695,5100,0100,0
Francie120,2106,9117,5114,9
Irsko122,3115,6121,0119,6
Kypr90,494,0100,0100,0
Lotyšsko77,974,5100,0100,0
Litva78,675,2100,0100,0
Maďarsko88,370,8100,0100,0
Malta89,983,8100,0100,0
Nizozemsko110,5103,6109,1107,7
Rakousko108,0108,0108,0108,0
Polsko72,065,0100,0100,0
Portugalsko91,891,4100,0100,0
Slovinsko84,481,3100,0100,0
Slovensko90,979,5100,0100,0
Finsko119,4114,4118,4117,4
Švédsko117,4111,0116,1114,8

Článek 4

S účinkem od 1. července 2004 činí příspěvek na rodičovskou dovolenou stanovený v článku 42a služebního řádu 804,36 EUR a pro osamělé rodiče 1072,48 EUR.

Článek 5

S účinkem od 1. července 2004 činí základní příspěvek na domácnost stanovený v čl. 1 odst. 1 přílohy VII služebního řádu 150,44 EUR.
S účinkem od 1. července 2004 činí příspěvek na vyživované dítě stanovený v čl. 2 odst. 1 přílohy VII služebního řádu 328,73 EUR.
S účinkem od 1. července 2004 činí příspěvek na vzdělání stanovený v čl. 3 odst. 1 přílohy VII služebního řádu 223,05 EUR.
S účinkem od 1. července 2004 činí příspěvek na vzdělání stanovený v čl. 3 odst. 2 přílohy VII služebního řádu 80,30 EUR.
S účinkem od 1. července 2004 činí minimální částka pro příspěvek za práci v zahraničí stanovená v článku 69 služebního řádu a v čl. 4 odst. 1 druhém pododstavci přílohy VII 445,88 EUR.

Článek 6

S účinkem od 1. ledna 2005 se náhrada cestovních výdajů za kilometr stanovený v článku 8 přílohy VII služebního řádu upravuje takto:

— 0 EUR za kilometr pro vzdálenost mezi:0 a 200 km
— 0,3343 EUR za kilometr pro vzdálenost mezi:201 a 1000 km
— 0,5572 EUR za kilometr pro vzdálenost mezi:1001 a 2000 km
— 0,3343 EUR za kilometr pro vzdálenost mezi:2001 a 3000 km
— 0,1114 EUR za kilometr pro vzdálenost mezi:3001 a 4000 km
— 0,0536 EUR za kilometr pro vzdálenost mezi:4001 a 10000 km
— 0 EUR za kilometr pro vzdálenost vyšší než:10000 km.

K této náhradě cestovních výdajů za kilometr se připočte doplňkový paušální příspěvek:

  • 167,16 EUR, pokud je vzdálenost z místa zaměstnání do místa původu po železnici od 725 km do 1450 km,

  • 334,31 EUR, pokud je vzdálenost z místa zaměstnání do místa původu po železnici rovna nebo větší než 1450 km.

Článek 7

S účinkem od 1. července 2004 činí denní příspěvek stanovený v čl. 10 odst. 1 přílohy VII služebního řádu:

  • 34,55 EUR pro úředníka, který má nárok na příspěvek na domácnost, a

  • 27,86 EUR pro úředníka, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.

Článek 8

S účinkem od 1. července 2004 činí dolní hranice příspěvku na zařízení stanoveného v čl. 24 odst. 3 pracovního řádu ostatních zaměstnanců:

  • 983,69 EUR pro zaměstnance, který má nárok na příspěvek na domácnost, a

  • 584,90 EUR pro zaměstnance, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.

Článek 9

S účinkem od 1. července 2004 činí pro příspěvek v nezaměstnanosti stanovený v čl. 28a odst. 3 druhém pododstavci pracovního řádu ostatních zaměstnanců dolní hranice 1179,72 EUR a horní hranice 2359,44 EUR a paušální srážka se stanoví na 1072,48 EUR.

Článek 10

S účinkem od 1. července 2004 se v článku 63 tabulka základních měsíčních platů pracovního řádu ostatních zaměstnanců nahrazuje tímto:

1.7.2004Třída
KategorieSkupina1234
AI6012,496757,257502,018246,77
II4363,774788,995214,215639,43
III3667,063830,413993,764157,11
BIV3522,703867,564212,424557,28
V2767,022949,423131,823314,22
CVI2631,632786,562941,493096,42
VII2355,402435,552515,702595,85
DVIII2128,922254,302379,682505,06
IX2050,232078,792107,352135,91

Článek 11

S účinkem od 1. července 2004 se v článku 93 tabulka základních měsíčních platů pracovního řádu ostatních zaměstnanců nahrazuje tímto:

Pracovní skupina1.7.2004Stupeň
Třída1234567
IV185145,585252,595361,825473,325587,155703,335821,94
174547,804642,374738,914837,464938,065040,755145,58
164019,464103,054188,374275,484364,394455,154547,80
153552,503626,383701,793778,783857,363937,574019,46
143139,793205,093271,743339,783409,233480,133552,50
132775,032832,742891,652951,783013,173075,833139,79
III123552,453626,323701,733778,703857,283937,494019,37
113139,773205,063271,713339,743409,193480,083552,45
102775,032832,732891,642951,773013,153075,813139,77
92452,662503,662555,722608,872663,122718,502775,03
82167,742212,822258,832305,802353,752402,702452,66
II72452,602503,612555,682608,842663,102718,492775,03
62167,622212,712258,732305,712353,672402,622452,60
51915,771955,611996,292037,812080,192123,462167,62
41693,171728,391764,341801,031838,491876,731915,77
I32085,852129,142173,332218,432264,472311,472359,44
21843,981882,251921,311961,192001,892043,442085,85
11630,161663,991698,531733,781769,761806,491843,98

Článek 12

S účinkem od 1. července 2004 činí dolní hranice příspěvku na zařízení stanovená v článku 94 pracovního řádu ostatních zaměstnanců:

  • 739,90 EUR pro zaměstnance, který má nárok na příspěvek na domácnost, a

  • 438,67 EUR pro zaměstnance, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.

Článek 13

S účinkem od 1. července 2004 činí pro příspěvek v nezaměstnanosti stanovený v čl. 96 odst. 3 druhém pododstavci pracovního řádu ostatních zaměstnanců dolní hranice 884,79 EUR a horní hranice 1769,58 EUR a paušální snížení se stanoví na 804,36 EUR.

Článek 14

S účinkem od 1. července 2004 činí příspěvky za práci na směny stanovené v článku 1 nařízení Rady (ESUO, EHS, Euratom) č. 300/76(Nařízení Rady (ESUO, EHS, Euratom) č. 300/76 ze dne 9. února 1976 o stanovení kategorií příjemců, podmínek poskytování a výše příspěvků, které mohou být poskytovány úředníkům pracujícím na směny (Uř. věst. L 38, 13.2.1976, s. 1). Nařízení doplněné nařízením (Euratom, ESUO, EHS) č. 1307/87 (Úř. věst. L 124, 13.5.1987, s. 6).) 337,16 EUR, 508,90 EUR, 556,42 EUR a 758,58 EUR.

Článek 15

S účinkem od 1. července 2004 se na částky uvedené v článku 4 nařízení (EHS, Euratom, ESUO) č. 260/68(Nařízení Rady (EHS, Euratom, ESUO) č. 260/68 ze dne 29. února 1968, kterým se stanoví podmínky a postup pro uplatňování daně ve prospěch Evropských společenství (Úř. věst. L 56, 4.3.1968, s. 8) Nařízení naposledy pozměněné nařízením (Euratom, ESUO, ES) č. 1750/2002 (Úř. věst. L 264, 2.10.2002, s. 15).) použije opravný koeficient 4,867097.

Článek 16

S účinkem od 1. července 2004 se v článku 8 přílohy XIII služebního řádu tabulka použitelných částek služebního řádu nahrazuje tímto:

1.7.2004Stupeň
Platová Třída12345678
1614926,6215553,8616207,4516207,4516207,4516207,45
1513192,6413747,0114324,6814723,2114926,6215553,86
1411660,0912150,0612660,6213012,8613192,6413747,0114324,6814926,62
1310305,5710738,6311189,8811501,2011660,09
129108,409491,159889,9810165,1410305,5710738,6311189,8811660,09
118050,318388,598741,098984,289108,409491,159889,9810305,57
107115,137414,127725,677940,618050,318388,598741,099108,40
96288,586552,846828,207018,177115,13
85558,065791,626034,996202,896288,586552,846828,207115,13
74912,405118,825333,925482,325558,065791,626034,996288,58
64341,744524,184714,294845,454912,405118,825333,925558,06
53837,373998,624166,654282,574341,744524,184714,294912,40
43391,593534,113682,623785,083837,373998,624166,654341,74
32997,603123,573254,823345,383391,593534,113682,623837,37
22649,382760,712876,722956,752997,603123,573254,823391,59
12341,612440,012542,542613,282649,38

Článek 17

S účinkem od 1. července 2004 činí příspěvky na vyživované dítě stanovené v článku 14 přílohy XIII služebního řádu:

  • 1.7.2004–31.12.2004: 262,79

  • 1.1.2005–31.12.2005: 275,97

  • 1.1.2006–31.12.2006: 289,16

  • 1.1.2007–31.12.2007: 302,35

  • 1.1.2008–31.12.2008: 315,53.

Článek 18

S účinkem od 1. července 2004 činí příspěvek na vzdělání stanovený v článku 15 přílohy XIII služebního řádu

  • 1.7.2004–31.8.2005: 16,06

  • 1.9.2005–31.8.2006: 32,12

  • 1.9.2006–31.8.2007: 48,17

  • 1.9.2007–31.8.2008: 64,24.

Článek 19

S účinkem od 1. července 2004 činí pro účely článku 18 přílohy XIII služebního řádu paušální příspěvek uvedený v článku 4a přílohy VII služebního řádu platného před 1. květnem 2004:

  • 116,32 EUR měsíčně pro úředníky v platových třídách C4 nebo C5,

  • 178,34 EUR měsíčně pro úředníky v platových třídách C1, C2 nebo C3.

Článek 20

Toto nařízení vstupuje v platnost prvním dnem po vyhlášení v Úředním věstníku Evropské unie.

Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.

V Bruselu dne 20. prosince 2004.

Za Radu

P. van Geel

předseda

Tento web používá nezbytné cookies pro fungování služby a volitelné analytické cookies pro měření návštěvnosti. Více informací