Tento předpis je součástí práva EU. Nařízení a směrnice EU jsou přímo použitelné nebo závazné pro členské státy včetně České republiky. Níže je zobrazen plný text v češtině z databáze EUR-Lex.
Nařízení EUCELEX 32006R1895

Nařízení Rady (ES, Euratom) č. 1895/2006 ze dne 19. prosince 2006 , kterým se s účinkem od 1. července 2006 upravují odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Evropských společenství a opravné koeficienty použitelné na tyto odměny a důchody

Datum vydání
19.12.2006
Vstup v platnost
01.07.2006
Rok
2006
Zdroj
EUR-Lex / Úřední věstník EU
Plný text na EUR-Lex

Znění vyhlášené v Úředním věstníku EU dne 19. 12. 2006 (v platnosti od 1. 7. 2006)

Zdroj: EUR-Lex 32006R1895

32006R1895

Nařízení Rady (ES, Euratom) č. 1895/2006 ze dne 19. prosince 2006 , kterým se s účinkem od 1. července 2006 upravují odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Evropských společenství a opravné koeficienty použitelné na tyto odměny a důchody

Aktuální znění

Nařízení Rady (ES, Euratom) č. 1895/2006 ze dne 19. prosince 2006, kterým se s účinkem od 1. července 2006 upravují odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Evropských společenství a opravné koeficienty použitelné na tyto odměny a důchody

RADA EVROPSKÉ UNIE,

s ohledem na Smlouvu o založení Evropského společenství,

s ohledem na Protokol o výsadách a imunitách Evropských společenství, a zejména na článek 13 tohoto protokolu,

s ohledem na služební řád úředníků a pracovní řád ostatních zaměstnanců Evropských společenství stanovené nařízením Rady (EHS, Euratom, ESUO) č. 259/68(Úř. věst. L 56, 4.3.1968, s. 1. Nařízení naposledy pozměněné nařízením (ES, Euratom) č.1066/2006 (Úř. věst. L 194, 14.7.2006, s. 1).), a zejména na články 63, 64, 65 a 82 a přílohy VII, XI a XIII uvedeného služebního řádu a čl. 20 první pododstavec a články 64 a 92 uvedeného pracovního řádu,

s ohledem na návrh Komise,

vzhledem k těmto důvodům:

(1) S cílem zaručit úředníkům a ostatním zaměstnancům Evropských společenství stejný vývoj kupní síly jako státním úředníkům členských států by měly být upraveny odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Společenství na základě přezkoumání v roce 2006.
(2) Po přistoupení Bulharska a Rumunska k 1. lednu 2007 by se měly pro tyto členské státy stanovit opravné koeficienty použitelné na odměny úředníků a ostatních zaměstnanců Evropských společenství v souladu s přílohou XI služebního řádu,
PŘIJALA TOTO NAŘÍZENÍ:

Článek 1

S účinkem od 1. července 2006 se v čl. 63 druhém pododstavci služebního řádu datum „1. července 2005“ nahrazuje datem „1. července 2006“.

Článek 2

S účinkem od 1. července 2006 se v článku 66 služebního řádu tabulka základních měsíčních platů použitelná pro účely vyměření odměn a důchodů nahrazuje tímto:

Článek 3

S účinkem od 16. května 2006 se opravné koeficienty použitelné na odměny úředníků a ostatních zaměstnanců zaměstnaných v níže uvedených zemích nebo místech stanoví takto:

Slovinsko –86,8.

Článek 4

S účinkem od 1. července 2006 se opravné koeficienty použitelné podle článku 64 služebního řádu na odměny úředníků a ostatních zaměstnanců stanoví podle sloupce 2 následující tabulky. Opravné koeficienty pro Bulharsko a Rumunsko však vstupují v platnost dnem 1. ledna 2007.

S účinkem od 1. ledna 2007 se opravné koeficienty použitelné podle čl. 17 odst. 3 přílohy VII služebního řádu na převody úředníků a ostatních zaměstnanců stanoví podle sloupce 3 následující tabulky.

S účinkem od 1. července 2006 se opravné koeficienty použitelné podle čl. 20 odst. 2 přílohy VIII služebního řádu na důchody stanoví podle sloupce 4 následující tabulky. Opravné koeficienty pro Bulharsko a Rumunsko však vstupují v platnost dnem 1. ledna 2007.

S účinkem od 1. května 2007 se opravné koeficienty podle čl. 20 odst. 2 přílohy XIII služebního řádu použitelné na důchody stanoví podle sloupce 5 následující tabulky.

Článek 5

S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvek na rodičovskou dovolenou stanovený v článku 42a služebního řádu 840,97 EUR a pro rodiče samoživitele 1121,28 EUR.

Článek 6

S účinkem od 1. července 2006 činí základní příspěvek na domácnost stanovený v čl. 1 odst. 1 přílohy VII služebního řádu činí 157,29 EUR.

S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvek na vyživované dítě stanovený v čl. 2 odst. 1 přílohy VII služebního řádu 343,69 EUR.

S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvek na vzdělání stanovený v čl. 3 odst. 1 přílohy VII služebního řádu 233,20 EUR.

S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvek na vzdělání stanovený v čl. 3 odst. 2 přílohy VII služebního řádu 83,96 EUR.

S účinkem od 1. července 2006 činí minimální částka pro příspěvek za práci v zahraničí stanovená v článku 69 služebního řádu a v čl. 4 odst. 1 druhém pododstavci přílohy VII 466,17 EUR.

Článek 7

S účinkem od 1. ledna 2007 se náhrada cestovních výdajů za kilometr stanovená v článku 8 přílohy VII služebního řádu upravuje takto:

0 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 0 a 200 km

0,3496 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 201 a 1000 km

0,5826 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 1001 a 2000 km

0,3496 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 2001 a 3000 km

0,1165 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 3001 a 4000 km

0,0561 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 4001 a 10000 km

0 eur za kilometr pro vzdálenost vyšší než: 10000 km

K této náhradě estovních výdajů za kilometr se připočte doplňkový paušální příspěvek

  • 174,77 EUR, pokud je vzdálenost z místa zaměstnání do místa původu po železnici od 725 km do 1450 km,

  • 349,52 EUR, pokud je vzdálenost z místa zaměstnání do místa původu po železnici rovna nebo větší než 1450 km.

Článek 8

S účinkem od 1. července 2006 činí denní příspěvek stanovený v čl. 10 odst. 1 přílohy VII služebního řádu

  • 36,12 EUR pro úředníka, který má nárok na příspěvek na domácnost,

  • 29,12 EUR pro úředníka, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.

Článek 9

S účinkem od l července 2006. činí dolní hranice příspěvku na zařízení stanoveného v čl. 24 odst. 3 pracovního řádu ostatních zaměstnanců

  • 1028,45 EUR pro zaměstnance, který má nárok na příspěvek na domácnost,

    a

  • 611,52 EUR pro zaměstnance, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.

Článek 10

S účinkem od l. července 2006 činí dolní hranice příspěvku v nezaměstnanosti stanoveného v čl. 28a odst. 3 druhém pododstavci pracovního řádu ostatních zaměstnanců 1233,40 EUR a horní hranice 2466,81 EUR a paušální srážka se stanoví na 1121,28 EUR.

Článek 11

S účinkem od l. července 2006 se v článku 63 pracovního řádu ostatních zaměstnanců tabulka základních měsíčních platů nahrazuje tímto:

Článek 12

S účinkem od l. července 2006 se v článku 93 pracovního řádu ostatních zaměstnanců tabulka základních měsíčních platů nahrazuje tímto:

Článek 13

S účinkem od l. července 2006 činí dolní hranice příspěvku na zařízení stanoveného v článku 94 pracovního řádu ostatních zaměstnanců

  • 773,57 EUR pro zaměstnance, který má nárok na příspěvek na domácnost,

    a

  • 458,63 EUR pro zaměstnance, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.

Článek 14

S účinkem od l. července 2006 činí dolní hranice příspěvku v nezaměstnanosti stanoveného v čl. 96 odst. 3 druhém pododstavci pracovního řádu ostatních zaměstnanců 925,06 EUR a horní hranice 1850,11 EUR a paušální srážka se stanoví na 840,97 EUR.

Článek 15

S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvky za práci na směny stanovené v článku 1 nařízení Rady (ESUO, EHS, Euratom) č. 300/76(Nařízení Rady (ESUO, EHS, Euratom) č. 300/76 ze dne 9. února 1976 o stanovení kategorií příjemců, podmínek poskytování a výše příspěvků, které mohou být poskytovány úředníkům pracujícím na směny (Uř. věst. L 38, 13.2.1976, s. 1). Nařízení doplněné nařízením (Euratom, ESUO, EHS) č. 1307/87 (Úř. věst. L 124, 13.5.1987, s. 6) a naposledy pozměněné nařízením (ES, ESUO, Euratom) č. 860/2004 (Úř. věst. L 161, 30.4.2004, s. 1)) 352,51 EUR, 532,06 EUR, 581,74 EUR a 793,10 EUR.

Článek 16

S účinkem od 1. července 2006 se na částky uvedené v článku 4 nařízení (EHS, Euratom, ESUO) č. 260/68(Nařízení Rady (EHS, Euratom, ESUO) č. 260/68 ze dne 29. února 1968, kterým se stanoví podmínky a postup pro uplatňování daně ve prospěch Evropských společenství (Úř. věst. L 56, 4.3.1968, s. 8) Nařízení naposledy pozměněné nařízením (Euratom, ESUO, ES) č. 1750/2002 (Uř. věst. L 264, 2.10.2002, s. 15).) použije opravný koeficient 5,088579.

Článek 17

S účinkem od l. července 2006 se tabulka v čl. 8 odst. 1 přílohy XIII nahrazuje tímto:

Článek 18

S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvky na vyživované dítě stanovené v článku 14 přílohy XIII služebního řádu

1.7.06-31.12.06302,32
1.1.07-31.12.07316,11
1.1.08-31.12.08329,89

Článek 19

S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvky na vzdělání stanovené v článku 15 přílohy XIII služebního řádu

1.7.06-31.8.0633,59
1.9.06-31.8.0750,361
1.9.07-31.8.0867,16

Článek 20

S účinkem od 1. července 2006 činí pro účely článku 18 přílohy XIII služebního řádu paušální příspěvek uvedený v článku 4a přílohy VII služebního řádu platného před 1. květnem 2004:

  • 121,61 EUR měsíčně pro úředníky v platových třídách C 4 nebo C 5,

  • 186,45 EUR měsíčně pro úředníky v platových třídách C1, C2 nebo C3.

Článek 21

Toto nařízení vstupuje v platnost prvním dnem po vyhlášení vÚředním věstníku Evropské unie.

Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.

V Bruselu dne 19. prosince 2006.

Za Radu

J. Korkeaoja

předseda nebo předsedkyně

Tento web používá nezbytné cookies pro fungování služby a volitelné analytické cookies pro měření návštěvnosti. Více informací