Nařízení Rady (ES, Euratom) č. 1895/2006 ze dne 19. prosince 2006, kterým se s účinkem od 1. července 2006 upravují odměny a důchody úředníků a ostatních zaměstnanců Evropských společenství a opravné koeficienty použitelné na tyto odměny a důchody
RADA EVROPSKÉ UNIE,
s ohledem na Smlouvu o založení Evropského společenství,
s ohledem na Protokol o výsadách a imunitách Evropských společenství, a zejména na článek 13 tohoto protokolu,
s ohledem na služební řád úředníků a pracovní řád ostatních zaměstnanců Evropských společenství stanovené nařízením Rady (EHS, Euratom, ESUO) č. 259/68(Úř. věst. L 56, 4.3.1968, s. 1. Nařízení naposledy pozměněné nařízením (ES, Euratom) č.1066/2006 (Úř. věst. L 194, 14.7.2006, s. 1).), a zejména na články 63, 64, 65 a 82 a přílohy VII, XI a XIII uvedeného služebního řádu a čl. 20 první pododstavec a články 64 a 92 uvedeného pracovního řádu,
s ohledem na návrh Komise,
vzhledem k těmto důvodům:
Článek 1
Článek 2
S účinkem od 1. července 2006 se v článku 66 služebního řádu tabulka základních měsíčních platů použitelná pro účely vyměření odměn a důchodů nahrazuje tímto:
Článek 3
S účinkem od 16. května 2006 se opravné koeficienty použitelné na odměny úředníků a ostatních zaměstnanců zaměstnaných v níže uvedených zemích nebo místech stanoví takto:
Slovinsko –86,8.
Článek 4
S účinkem od 1. července 2006 se opravné koeficienty použitelné podle článku 64 služebního řádu na odměny úředníků a ostatních zaměstnanců stanoví podle sloupce 2 následující tabulky. Opravné koeficienty pro Bulharsko a Rumunsko však vstupují v platnost dnem 1. ledna 2007.
S účinkem od 1. ledna 2007 se opravné koeficienty použitelné podle čl. 17 odst. 3 přílohy VII služebního řádu na převody úředníků a ostatních zaměstnanců stanoví podle sloupce 3 následující tabulky.
S účinkem od 1. července 2006 se opravné koeficienty použitelné podle čl. 20 odst. 2 přílohy VIII služebního řádu na důchody stanoví podle sloupce 4 následující tabulky. Opravné koeficienty pro Bulharsko a Rumunsko však vstupují v platnost dnem 1. ledna 2007.
S účinkem od 1. května 2007 se opravné koeficienty podle čl. 20 odst. 2 přílohy XIII služebního řádu použitelné na důchody stanoví podle sloupce 5 následující tabulky.
Článek 5
Článek 6
S účinkem od 1. července 2006 činí základní příspěvek na domácnost stanovený v čl. 1 odst. 1 přílohy VII služebního řádu činí 157,29 EUR.
S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvek na vyživované dítě stanovený v čl. 2 odst. 1 přílohy VII služebního řádu 343,69 EUR.
S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvek na vzdělání stanovený v čl. 3 odst. 1 přílohy VII služebního řádu 233,20 EUR.
S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvek na vzdělání stanovený v čl. 3 odst. 2 přílohy VII služebního řádu 83,96 EUR.
S účinkem od 1. července 2006 činí minimální částka pro příspěvek za práci v zahraničí stanovená v článku 69 služebního řádu a v čl. 4 odst. 1 druhém pododstavci přílohy VII 466,17 EUR.
Článek 7
S účinkem od 1. ledna 2007 se náhrada cestovních výdajů za kilometr stanovená v článku 8 přílohy VII služebního řádu upravuje takto:
0 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 0 a 200 km
0,3496 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 201 a 1000 km
0,5826 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 1001 a 2000 km
0,3496 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 2001 a 3000 km
0,1165 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 3001 a 4000 km
0,0561 eur za kilometr pro vzdálenost mezi: 4001 a 10000 km
0 eur za kilometr pro vzdálenost vyšší než: 10000 km
K této náhradě estovních výdajů za kilometr se připočte doplňkový paušální příspěvek
174,77 EUR, pokud je vzdálenost z místa zaměstnání do místa původu po železnici od 725 km do 1450 km,
349,52 EUR, pokud je vzdálenost z místa zaměstnání do místa původu po železnici rovna nebo větší než 1450 km.
Článek 8
S účinkem od 1. července 2006 činí denní příspěvek stanovený v čl. 10 odst. 1 přílohy VII služebního řádu
36,12 EUR pro úředníka, který má nárok na příspěvek na domácnost,
29,12 EUR pro úředníka, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.
Článek 9
S účinkem od l července 2006. činí dolní hranice příspěvku na zařízení stanoveného v čl. 24 odst. 3 pracovního řádu ostatních zaměstnanců
1028,45 EUR pro zaměstnance, který má nárok na příspěvek na domácnost,
a
611,52 EUR pro zaměstnance, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.
Článek 10
Článek 11
S účinkem od l. července 2006 se v článku 63 pracovního řádu ostatních zaměstnanců tabulka základních měsíčních platů nahrazuje tímto:
Článek 12
S účinkem od l. července 2006 se v článku 93 pracovního řádu ostatních zaměstnanců tabulka základních měsíčních platů nahrazuje tímto:
Článek 13
S účinkem od l. července 2006 činí dolní hranice příspěvku na zařízení stanoveného v článku 94 pracovního řádu ostatních zaměstnanců
773,57 EUR pro zaměstnance, který má nárok na příspěvek na domácnost,
a
458,63 EUR pro zaměstnance, který nemá nárok na příspěvek na domácnost.
Článek 14
Článek 15
Článek 16
Článek 17
S účinkem od l. července 2006 se tabulka v čl. 8 odst. 1 přílohy XIII nahrazuje tímto:
Článek 18
S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvky na vyživované dítě stanovené v článku 14 přílohy XIII služebního řádu
| 1.7.06-31.12.06 | 302,32 |
| 1.1.07-31.12.07 | 316,11 |
| 1.1.08-31.12.08 | 329,89 |
Článek 19
S účinkem od 1. července 2006 činí příspěvky na vzdělání stanovené v článku 15 přílohy XIII služebního řádu
| 1.7.06-31.8.06 | 33,59 |
| 1.9.06-31.8.07 | 50,361 |
| 1.9.07-31.8.08 | 67,16 |
Článek 20
S účinkem od 1. července 2006 činí pro účely článku 18 přílohy XIII služebního řádu paušální příspěvek uvedený v článku 4a přílohy VII služebního řádu platného před 1. květnem 2004:
121,61 EUR měsíčně pro úředníky v platových třídách C 4 nebo C 5,
186,45 EUR měsíčně pro úředníky v platových třídách C1, C2 nebo C3.
Článek 21
Toto nařízení je závazné v celém rozsahu a přímo použitelné ve všech členských státech.
V Bruselu dne 19. prosince 2006.
Za Radu
J. Korkeaoja
předseda nebo předsedkyně